středa 18. listopadu 2015

Mangové želé s kokosovou šlehačkou


Přemýšlela jsem, jestli mám vůbec tenhle pohár na blogu zveřejnit. Přišel mi až příliš jednoduchý. Ale pak mi to došlo: všechny moje recepty jsou vlastně takové! Na složité a zdlouhavé vaření mě neužije. Myslím, že nápadité, zdravé a dobré jídlo se dá uvařit i z pár surovin a za krátkou chvíli. A pokud máte stejný názor, jste na správné adrese:)
Tento mangový dezert je opravdu lahodný, kokosová šlehačka jen znásobí exotický nádech a dojem luxusního mlsání. A přitom to je zdravá svačinka, kterou si bez výčitek můžete dopřávat každý den.

Potřebujeme:
1 zralé mango
4g práškového agaru
asi 8 lžic kokosové šlehačky
kokosové chipsy na ozdobu

Mango oloupeme, odstraníme pecku a dužninu rozmixujeme. Potřebujeme celkem 300ml pyré. Agar rozmícháme ve 100ml studené vody, přivedeme k varu, pak přilijeme k pyré a společně rozmixujeme. Rozdělíme do misek a dáme ztuhnout do lednice.
Ozdobíme ušlehanou kokosovou šlehačkou (plechovku kokosového mléka dáme přes noc do lednice, pak odebereme ztuhlou část a vyšleháme ji) a kokosovými chipsy a podáváme.


Žádné komentáře:

Okomentovat